EVERINGSOMKOSTNINGER
Vi sender til hele landet HELT GRATIS, uanset hvor stor din ordre er, og uanset købsbeløbet.
Alle vores produkter sendes fra vores lagre med mere end 50.000 varer på lager, klar til at blive sendt inden for EU.
VIGTIGT: Ordrer bekræftet fra mandag til torsdag inden kl 13 vil blive behandlet samme dag. Fredagsordrer behandles samme dag, hvis de er bekræftet og betalt inden kl 11.00. a.
Hvordan bliver min ordre sendt?
Vi arbejder med de største internationale transportvirksomheder: virksomheder som Bring Danmark og DHL med sædvanlige leveringstider på 3 til 5 arbejdsdage (mandag til fredag undtagen helligdage). Vi kan derfor tilbyde dig en gurtig of effektiv service.
Behandlingstiden for en ordre er 24/48 timer, når betalingen er bekræftet, og orden er blevet faktureret.
Vil jeg kunne følge min forsendelses tilstand?
Vi leverer altid et sporingsnummer til din forsendelse. Med denne tracker er det mulig at kende leveringsstatusen til enhver tid samt leveringsprognosen. Derudover tilbyder transportvirksomhederne leveringsfaciliteter, såsom at ændre datoer og tidspunkter eller aflevere pakken på et afhentningssted.
GARANTI OG RETURNERING
Hvis du har modtaget et skadet produkt:
I tilfælde af modtagelse af en beskadiget eller defekt vare vil Kontorstolepro dække 100% af sine produkter. Du skal blot sende en e-mail (info@kontorstolepro.dk) med angivelse af ordrenummer, kort forklaring om hændelsen og vædhæfte et billed, der viser skaderne.
Produktgarantien består af omgående forsendelse af nye reservedele uden at det er nødvendigt at levere de defekte dele. Dette er den hurtigste og mest effektive løsning
Hvis du har modtaget en forkert vare:
Kontorstolepro påtager sig ansvaret og døkker 100% af omkostningerne. Vi sender hurtigst muligst det korrekte produkt og afhenter det defekte gratis. Vi sørger for gratis afhentning i eget hjem med SEUR.
Hvis du vil benytte retten til returnering:
Vi tilbyder en frist på 30 hverdage fra modtagelsen af produktet til at udnytte returretten. For at anmode om en returnering skal du sende en e-mail (info@kontorstolepro.dk) og angive ordrenummeret.
For at kunne returnere et produkt er det nødvendigt at overholde følgende krav:
Produktetskal returneres i sin originale emballage med al plast, beskyttelse, skruer og brugsanvisning.
Produktet skal være fuldstændigt afmonteret (inklusive gaskoblen, mekanismen og foden med hjul) og korrekt indpakket.
Produktet skal være nyt og må ikke udvise tegn på slitage (snavsede hjul, pletter, osv.) Vi forstår, at der er tale om produkter, som skal afprøves, og derfor accepterer vi en margin på få dage. Vi accepterer dog ikke returnering efter ugers brug, indtil 30-dages-perioden er udløbet.
Der ere maksimumsperiode på 14 dage fra det tidspunkt, hvor returneringsanmodningen meddeles, til returneringen faktisk gennemføres.
I tilfælde af returnering påtager kunden sig udgifterne til returnering. Vi tilbyder en valgfri afhentningsservice 379 kr pr. Pakke.
I henhold til bestemmelserne i artikel 44 i detailhandelsloven kan køberen fortryde denne aftale inden for 30 kalenderdage efter modtagelsen af varerne. Når sælgeren er blevet informeret om køberens fortrydelse, skal køberen returnere varerne til sælgeren i samme stand, som de er blevet leveret. Sælgeren refunderer på denne måde beløbet for ordren til køberen inden for højst 14 kalenderdage efter modtagelse af varerne fra kunden.
Der accepteres ingen annullering af ordre eller returnering af varer uden for de angivne tidsfrister.
Fortrydelsen kan meddeles på alle måder, helst via e-mail til info@kontorstolepro.dk inden for den angivne periode af 30 kalenderdage. Du kan også udfylde følgende formular med angivelse af dit ordrenummer HER. Som svar på denne e-mail vil køberen modtage en bekræftelse på modtagelsen af beslutningen og så detaljerede oplysninger om returneringsproceduren som nødvendigt (returnummer, forsendelsesmetode og leveringsadresse).
Returneringen vil ikke indebære sanktioner for køberen på de vilkår, der er fastsat i denne henseende i afsnit tre i overnævnte artikel (dog vil returforsendelsesomkostningerne blive dækket af køberen, da de modtagne varer er som bestilt og har ikke nogen skade).
GARANTI FOR PRODUKTERNE
I overensstemmelse med bestemmelserne i lov 23/2003 om garanti ved salg af forbrugsvarer og dens opdatering (kongeligt dekret 1/2021 den 27 april) garanterer kontorstolepro.com alle produktet, der er omfattet af denne kontrakt, generelt og i en periode på 24 måneder fra datoen for modtagelsen af carerne, for enhver produktionsfejl eller uoverensstemmelse med de egenskaber, der er angivet i den. Til det formål der er fastsat en periode på 2 måneder fra det tidspunkt, hvor kunden får kendskab til fejlen for at kunne underrette sælgeren og dermed kunne reagere på fejlen. Kommunikationen skal ske via e-mail til info@kontorstolepro.dk
Kunden har krav på gratis reparation af det produkt, der er omfattet i kontrakten, gratis erstatning, prisnædsættelse eller opsigelse af kontrakten, alt efter hvad tilfældet er. For at garantien skal være gældende, skal kunden kontakte kontorstolepro.com og sende et billed af den beskadigede del via e-mail til adressen info@kontorstolepro.dk
Kontorstolepro.dk garanterer, at alle produkter i kataloget er blevet fremstillet i henhold til alle de specifikationer og lovmæssige anbefalinger, der gælder for disse typer produkter. Ligeledes forpligter kontorstolepro.com sig i løbet af garantiperioden at reparere eller udskifte de defekte dele eller dem, der ikke overholder de egenskaber, der er angivet i specifikationerne for hvert produkt, og accepterer i disse tilfælde kun farantien for de beskadigede eller udskiftede dele.
Under ingen omstændigheder vil kontorstolepro.dk påtage sig noget ansvar for fejl eller defekter som skylder normal brug af produkterne.