Brugen af tjenesterne eller bestillingen af produkter eller tjenester på www.kontorstolepro.dk omfatter godkendelse af følgende generelle betingelser:
1.- Accept og tilgængelighed af de generelle kontraktbetingelser
Ved at acceptere denne kontrakt erklærer du:
a) At du er en myndig person og har kapacitet til at indgå aftaler,
b) At du har læst og accepterer disse generelle vilkår og betingelser, forsendelse og returnering og ofte stillede spørgsmål.
Disse generelle betingelser (i det følgende omtalt som »de generelle betingelser«) regulerer de juridiske forhold, der opstår som følge af de kontraktprocesser, der gennemføres mellem brugerkunderne (i det følgende omtalt som »kunderne«) på hjemmesiden, der er placeret på webadressen, der ejes af Ilpack Startup S. L med CVR: B95779419 registreret i handelsregistret i Bizkaia med skøde nummer 2014/831 postnummer 1/2014/14.955,0, journal 360, post 489 i bind 5486, folio 206, post 1 med side BI-65083 (i det følgende benævnt »kontorstolepro.dk«). Kunder godkender de generelle betingelser, forsendelser og returneringer og ofte stillede spørgsmål fra det øjeblik, de bruger eller tegner kontrakt om tjenesten eller køber et produkt. Dette dokument kan udskrives og gemmes af kunderne. kontorstolepro.dk giver dem adgang til e-mail-adressen info@kontorstolepro.dk, så de kan stille spørgsmål om de generelle betingelser, forsendelse og returnering og ofte stillede spørgsmål.
2.- Gældende regler
Disse generelle betingelser er omfattet af bestemmelserne i lov 7/1998 af 13. april om generelle kontraktbetingelser, lov 26/1984 af 19. juli, generel lov om beskyttelse af forbrugere og brugere, kongelig anordning 1906/1999 af 17. december 1999, der regulerer telefoniske eller elektroniske kontrakter med generelle betingelser, organisk lov 15/1999 af 13. december om beskyttelse af personoplysninger, lov 7/1996 af 15. januar om regulering af detailhandel og lov 34/2002 af 11. juli om informationssamfundets tjenester og elektronisk handel
3.- Ændring af de generelle betingelser
Kontorstolepro.dk kan ændre de generelle betingelser ved at underrette kunderne med tilstrækkeligt varsel for at forbedre de tjenester og produkter, der tilbydes via kontorstolepro.dk. Ved at ændre de generelle vilkår og betingelser, der vises på kontorstolepro.dk-webstedet, anses denne underretningspligt for at være blevet opfyldt.
Under alle omstændigheder skal de generelle betingelser gennemgås, før man bruger tjenesterne eller køber produkter.
4.- Fortrydelsesret og returpolitik
I overensstemmelse med reglerne i artikel 44 i loven om detailhandel kan køberen fortryde denne kontrakt inden for 30 kalenderdage efter modtagelse af varerne (mulighed ikke gyldig for virksomheder eller fagpersoner). Når sælgeren er blevet informeret om køberens fortrydelse, skal køberen returnere varerne til sælgeren i samme stand, som de er blevet leveret til vores faciliteter i Spanien. Sælgeren vil på sin side refundere ordrebeløbet til køberen inden for en maksimal periode på 14 kalenderdage fra kundens returanmodning, eller når produktet er modtaget.
I tilfælde af returnering skal kunden sende varen, som den er modtaget, til vores lager med den originale emballage og velbeskyttet. Omkostningerne ved returforsendelsen vil være på købers bekostning, som kan beslutte, om de vil foretage forsendelsen på egen hånd (forsikret) eller leje vores afhentningsservice (se omkostningerne afhængigt af produktet).
Produktet skal sendes tilbage i perfekt stand, inklusive alle dele uden skader (brud eller ridser, der ikke angives, før returneringen accepteres). Derudover skal varen være fuldstændig afmonteret på den korrekte måde (som den blev modtaget i kassen) og perfekt pakket. Hvis vi modtager beskadigede dele på grund af misbrug eller forkert indpakning, vil produktet blive afskrevet, hvilket vil blive faktureret til kunden.
Der accepteres ingen fortrydelsesret på ordrer eller returnering af varer efter de angivne tidsfrister.
Fortrydelsesretten kan meddeles på enhver måde, gerne via e-mail til adressen info@kontorstolepro.dk inden for den angivne periode på 30 kalenderdage. Du kan også udfylde følgende formular med angivelse af dit ordrenummer HER. CSom svar på denne e-mail vil køberen modtage bekræftelse på modtagelsen af deres beslutning og så megen information om returproceduren som nødvendigt (returnummer, forsendelsesmetode og leveringsadresse).
Returneringen skal ikke indebære en sanktion for køberen i henhold til de betingelser, der er fastlagt i denne forbindelse i tredje afsnit i ovennævnte artikel.
I tilfælde af, at den købte model ikke er tilgængelig på lager, vil kunden blive tilbudt et alternativ i overensstemmelse med den købte vare. Hvis dette forslag ikke accepteres, vil vi forsøge at indgå en aftale med kunden i form af en rabat. I tilfælde af at intet forslag accepteres, refunderer vi den fulde betaling.
5.- Intellektuel ejendomsret
Det indhold, der stilles til rådighed af kontostolepro.dk, er underlagt intellektuelle og industrielle ejendomsrettigheder og er eksklusiv ejendom tilhørende kontostolepro.dk eller fysiske eller juridiske personer, der er angivet. Ved at anskaffe et produkt eller en tjeneste giver kontorstolepro.dk ikke køberen ret til ændring, udnyttelse, kopiering, distribution eller offentlig kommunikation af det samme, idet kontorstolepro.dk forbeholder alle disse rettigheder. Overdragelse af ovennævnte rettigheder kræver skriftligt forhåndssamtykke fra kontorstolepro.dk. Kunden må ikke gøre indholdet tilgængelig for tredjeparter.
Den intellektuelle ejendomsret gælder, ud over indholdet på kontorstolepro.dk, også for grafisk materiale, logoer, design, billeder og kildekoder, der anvendes til programmering.
6.- Brug af tjenesterne og ansvarlighed
kontorstolepro.dk garanterer ikke den permanente tilgængelighed af tjenesterne og er fritaget for alle former for ansvar for mulige skader forårsaget af utilgængelighed af tjenesterne på grund af magtpåvirkning eller fejl i de telematiske dataoverførselsnetværk, der er uden for kontorstolepro.dk's kontrol.
kontorstolepro.dk er ikke ansvarlig for indholdet af links til andre websteder, der ikke ejes af dem, og som derfor ikke kan kontrolleres.
Kunden erklærer, at han/hun er klar over, at de oplysninger, der leveres af kontorstolepro.dk gennem sine tjenester, ikke er af lovgivningsmæssig karakter og kun tilbydes til informationsformål.
Konsultationstjenesten tilbydes til informationsformål og har specifikt begrænsede konsekvenser, da dokumenter, der kan være relevante, ikke gennemgås, eller komplette oplysninger ikke er tilgængelige under alle omstændigheder, så det er en begrænset opfattelse underlagt gældende lov. I alle tilfælde anbefales det, at du henvender dig til en advokat i forbindelse med enhver beslutning med økonomiske konsekvenser.
7.- Fortrolighed og beskyttelse af personoplysninger
Ved at angive deres e-mailadresse eller andre personlige data, et obligatorisk krav for at udføre visse tjenester, giver kunderne deres tilladelse til, at disse adresser behandles og desuden bruges til at sende markedsføring eller reklame for de tjenester og produkter, der tilbydes af kontorstolepro.dk, som kan være af relevans. Kontorstolepro.dk stiller e-mailadressen info@kontorstolepro.dk til rådighed for kunderne, så de kan tilbagekalde det afgivne samtykke.
Kontorstolepro.dk erklærer, at de overholder den gældende lovgivning om databeskyttelse, især den organiske lov 15/1999 af 13. december om beskyttelse af personoplysninger og det kongelige dekret 994/1999 af 11. juni, der uddyber den nævnte organiske lov. kontorstolepro.dk stiller de kontaktmuligheder til rådighed for kunderne, der er nævnt i det forrige afsnit, så de kan udnytte deres ret til adgang, berigtigelse, annullering og opsigelse, der er garanteret i den gældende lovgivning.
8.- Gældende lov og jurisdiktion
Disse generelle vilkår og betingelser skal reguleres af og fortolkes i overensstemmelse med de spanske love om onlinehandel.
9.- Underretninger
Alle meddelelser, indkaldelser, anmodninger og andre henvendelser fra parterne i forbindelse med disse generelle betingelser skal være skriftlige og anses for at være indgivet på rette måde, når de er blevet leveret personligt eller sendt med almindelig post til den pågældende parts adresse eller e-mailadresse eller til enhver anden adresse eller e-mailadresse, som parterne måtte angive til den anden til dette formål.
10.- Godkendte betalingsformer
Kontorstolepro.dk accepterer følgende betalingsformer:
1. Kredit- eller debetkort: Med denne betalingsmetode kan du betale med dit debet- eller kreditkort nemt og sikkert via Sermepa-platformen.
2. Bankoverførsel eller indbetaling: Du kan også betale via bankoverførsel eller indbetaling til vores bankkonto i BBVA bank.
3. PayPal: Hvis du er registreret hos PayPal, kan du nemt og sikkert betale via din konto, og denne betalingsmetode accepterer også kreditkort uden behov for oprettelse.
11.- Priser og leveringsomkostninger
De priser, der vises på hjemmesiden, inkluderer ikke 25% moms (fordi vi primært henvender os til virksomheder og fagfolk), som tilføjes i slutningen af købet. Leveringsomkostningerne er gratis for alle produkter og antal.
Priserne vil være de, der vises på vores hjemmeside. Selvom vi forsøger at sikre, at alle priser, der vises på hjemmesiden, er korrekte, kan der i nogle tilfælde være en fejl. Hvis vi opdager en fejl i prisen på en vare, du har købt, vil vi informere dig så hurtigt som muligt og give dig mulighed for at foretage ordren igen med den korrekte pris eller annullere den. Hvis vi ikke er i stand til at kontakte kunden, betragtes ordren som annulleret, og det beløb, køberen har betalt, vil blive refunderet.
NVi er ikke forpligtet til at sende dig en vare til den ukorrekte lavere pris (selv om levering er blevet bekræftet), hvis prisfejlen er åbenlys, klar og tydelig og med rimelighed kunne have været anerkendt af kunden som den ukorrekte pris.
Priserne kan til enhver tid ændres uden varsel, men (bortset fra som nævnt i de to foregående afsnit) vil sådanne ændringer ikke påvirke bestillinger, for hvilke vi allerede har bekræftet levering til dig via e-mail.
12.- Produktgarantier
I overensstemmelse med bestemmelserne i lov 23/2003 om garanti ved salg af forbrugsvarer garanterer kontorstolepro.dk alle kontorstole, der er omfattet af denne kontrakt, generelt og i en periode på 2 år fra datoen for modtagelsen af varerne, mod enhver produktionsfejl eller manglende overensstemmelse med de egenskaber, der er angivet deri. Til dette formål fastlægges en periode på 2 måneder fra det tidspunkt, hvor kunden bliver opmærksom på defekten for at kommunikere den til sælgeren og dermed være i stand til at reagere på den. Kommunikationen skal ske via e-mail til info@kontorstolepro.dk
SKunden har ret til gratis reparation af det produkt, der er omfattet i kontrakten, gratis erstatning, prisnedsættelse eller opsigelse af kontrakten, hvis det er relevant. For at håndhæve garantien skal kunden kontakte kontorstolepro.dk og sende et foto af den beskadigede del via e-mail til adressen info@kontorstolepro.dk
Kontorstolepro.dk garanterer, at alle produkter i kataloget er fremstillet i overensstemmelse med alle de specifikationer og juridiske anbefalinger, der gælder for denne type varer. Ligeledes forpligter kontorstolepro.dk sig til i løbet af garantiperioden at reparere eller udskifte de defekte elementer eller dem, der ikke overholder de egenskaber, der er angivet i specifikationerne for hvert produkt, og accepterer i disse tilfælde kun garantien for de beskadigede eller udskiftede dele.
Under ingen omstændigheder vil kontorstolepro.dk acceptere noget ansvar for fejl eller defekter som følge af normal brug af produkterne.
Alle produkter, der sælges på kontorstolepro.dk, skal samles af kunden ( monteringen er meget enkel), og alle nødvendige skruer og monteringsvejledninger medfølger altid.
13.- Bestemmelsernes ugyldighed og ineffektivitet
Hvis en bestemmelse i disse generelle betingelser erklæres helt eller delvist ugyldig eller ineffektiv, vil en sådan ugyldighed eller ineffektivitet kun påvirke den pågældende bestemmelse eller den del af den, der er ugyldig eller ineffektiv, og de generelle betingelser vil forblive i alle andre henseender, og den pågældende bestemmelse eller den del af den, der påvirkes, skal betragtes som ikke at have været inkluderet
14.- Montering af produkterne
Produkterne sendes umonteret i en kasse, derfor skal de samles af kunden, og delene er helt beskyttet, så de ikke bliver beskadiget under rejsen. Monteringen er meget enkel, produkterne leveres med alt, hvad der er nødvendigt for at udføre monteringen (skruer, skruenøgler ...). Derudover medfølger der en meget enkel manual, som trin for trin beskriver, hvordan varen skal samles.